Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 i merket Chanel. Har alltid brukt billige fra vita og sånn. Loreal, Max Factor osv. Så nå gleder jeg meg til å bli forvandlet!!
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Jeg brukte en fra Chanel før, kjempe god ) Men nå er jeg forelsket i i.d Billigere er den også om man bestiller den fra utlandet. Og varer lengre.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Jepp bestill id på ebay til 19 dollar! Koster vel 400 her. Helt sykt! Men chanel er bra også da, id er jo en annen type; mineralmakeup. Smak og behag, men jeg vil vel også anbefale å prøve det neste gang.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Personlig brukte jeg strawberrynet.com mye da dollarkursen var lav. Da kunne jeg kjøpe Biotherm-kremen min til under 200-lappen og slapp dermed toll. Genialt!
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 http://www.feelunique.com/p/Bare-Escentuals-Foundation-SPF15-9g.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå