Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 men alikevel holder sambo meg våken til gjerne 3-4 på nattan. med å ha tv eller dataen på rommet på... er så slitsomt, å spesielt når det er jeg som må stå opp med minsten dagen etter, å han ligger å sover videre. sitter her i koma føles det ut som, å orker ikke kle på meg en gang. jeg er også gravid i uke 33 så det sliter godt på, da jeg ikke får den søvnen jeg føler jeg trenger. men vær gang jeg spør om vi skal sove, før det er blitt seint på natt, sånn rundt 12 tiden gir han meg dårlig samvittighet for at jeg har spurt, å jeg blir værendes våken noen timer til.... hvA skal jeg gjøre? håper det går an å få seriøse svar fra noen, å ikke folk som er ute etter å krangle, kverulere, eller komme med dritt slening... det orker jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Beklager, men den eneste måten å få til dette er kommunikasjon. Hvis han ikke klarer å legge seg i en anstendig tid må du i det minste få ham til å dempe TV/PC sånn at du får sove. Kjøp hodeklokker til ham så han ikke bråker. Du trenger søvn, det er han nødt til å forstå uten at du skal få dårlig samvittighet. Hvorfor kan ikke han ta minsten om morgenen?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Høres kjent ut. Eksen min var slik og hadde psykopatiske trekk, men det har sikkert ikke mannen din... eller? Selvsagt skal du ikke akeptere dette. Dataen må flyttes ut av soverommet, samme med tv'n, slik kan du ikke leve. Hva gjør mannen din på dagtid?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 håper da ikke han har psykopatiske trekk :S er bare så slitsomt å måtte mase seg til for å få lov til å sove. å da virker det som om han blir sur på meg.... på dagen gjør han ikke noe, han er hjemmeværende. han tar minsten ganske så ofte, om morraen, men jeg hjelper til utover dagen å det er jeg som legger han. men så kommer kvelden for oss å da blir det alltid sent vist han ikke vil legge seg (mannen). å da er det jeg som må stå opp med barnet for han sover... å jeg må ta ungen resten av dagen så å si :S han tar barnet i perioder på en måte.... de to siste nettene har jeg fått under 5 timers søvn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå