Gå til innhold

hus i Drammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på¨å kjøpe hus, bor alt i byen så det er sagt.

Er det noen som vet noe om hvilke skoler som har ok rykte?

tenker fremover sel1v

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min var visst også interessert i å meddele seg : )

Nei altså er det noen som hvet noe om Gulskogen, og da mener jeg nede ved Rødsskog, er dette et ok sted å bo med barn? Hva med Rødsskog skole, noen som har barn der?

Vi har og vurdert Øren, eller danvikområdet, der er det jo litt dyrere, men jeg har hørt at spes øren skole har et godt rykte.

Takker for svar.

Skrevet

Øren skole er grei nok.

Gulskogen er blitt "mini-Fjell" og skolene har over 1/3 ikke etnisk norske elever. I noen klasser mer, noe som påvirker både klassesammensetningene, miljø osv.

Danvik er også greit, men sogner til Galterud ungdomsskole, tror jeg. (ikke helt sikker)

Konnerud er fint og opptil flere sider på den andre åsen. Bera, Toppenhaug osv.

Skrevet

Takk skal du ha, husker fra min barndom at Gulskogen var et utpreget arbeiderstrøk.

I dag er det vel litt anderledes. Har mest lyst til å bo i nærheten av sentrum, nybyen eller Danvik men der er prisene stive og vi må ha en enebolig. konnerud er ikke noe alternativ pga pendling.

Skrevet

Hva med Åssiden? Der er det mange fine plasser, og rett ovenfor Landfall ligger det mye trivelige hus:) Der er det jo gangavstand både til toget og Timeekspressen...

Skrevet

Åssiden er ok, såsant det ikke blir for langt oppover.

Det er et veldig hyggelig hus tilsalgs nesten oppe ved Vinnes men det blir for langt unna alt mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...