Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Skal bf komme å hente lillegutt når det passer han selv?Vi som endelig var komt til enighet om når han skulle ha sønnen.Han gir ikke beskjed en gang.....problemet er at han er deprimert og derfor ikke orker.Svigermor og hans søster ringte å skjelde med ut i går for at han ikke går ut av huset.Jeg prøvde å forklare at det fins 2 sider av saken men dem legger alt på meg! Jaja poenget mitt var at han konner når han føler han klarer.Er det normalt?Jeg har flere ganger følt meg på kanten av et stup selv men jeg tar meg sammen for ungenes del.
serin@ Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Hva kjeftet svigermor på deg for?? Forstod ikke helt det? Synes det høres bra ut, at han kan komme når han føler han klarer. Greit å være litt ydmyk siden han sliter med depresjon, tenker jeg ihvertfall! Men du har vel ikke gjort noe galt? Dumt at de kjefter på deg..??
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Jeg gjorde det slutt i sommer av mange grunner.Vanskelige ting mellom oss.Vi har hvert litt frem og tilbake og dem er forbanna for at han låser seg inne i leiligheten sin og er deprimert.Jeg vet ikke helt om han er det.Eneste jeg vet er at spiller wow hele døgne og er tiltaksløs som vanlig. Dem er sinte på meg pga dem mener jeg har brukt sønnen dems og at jeg sårer han.Lite gidder dem å bry seg ang årsaker til at jeg valgte å gå.Har prøvd å snakke med dem etter dems intiativ men det nytter ikke.
serin@ Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hørtes kjipt ut, men ikke la deg pile på nesa av x svigers familen da! Du har jo ikke gjort noe galt! Håper barnefar blir bedre snart ) Kansje du kan skrive et brev til dem? Uansett, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Takk:=9 men hva skal jeg skrive da?Om hvorfor det ble slutt osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå