mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Jeg var ihuga Madonna-fan da jeg var fjortis. Jeg hadde et dusin armringer, som henne, jeg knyttet filler i håret som henne, Ja i det hele tatt digget jeg musikken og stilen hennes. Vi ventet og ventet på konsert, men hun kom jo aldri. De senere årene må jeg si at (mulig jeg har blitt gammel) for en 50 år gammel dame har hun blitt VELDIG vulgær. Hun var nok det før også, selv om det ikke er så ille å være det når man er 20-30år. Jeg er ikke like imponert kan man si:-) Derfor trenger jeg ikke å LØPE på konserten hennes. Men jeg hadde sovet i kø hvis hun hadde kommet i 85-92 perioden sånn ca. Synd at enkelte artister ikke kjenner sin besøkelsestid. Selv om jeg ikke betviler at billettene blir utsolgt, tror jeg ikke de blir revet bort på 10minutter:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Vet du, jeg også har et litt ambivalent forhold til henne kjenner jeg. Er jo vokst opp med musikken, har digget den i perioder, men jeg synes egentlig alltid det har vært noe vulgært over skikkelsen.... Og en 50-åring som strever etter å se ut som en 20-åring kan vel igrunnen aldri bli noe annet enn patetisk og flaut..... Overtrent og med nettingstrømper og turndrakt liksom.....oi oi oi....
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Enig med du... jeg digga og vi spilte musikk....men det var da.... Nå syns jeg det er på tide hun vokser opp og kler på seg og oppfører seg slik aldern er.....Men noe må hun vel gjøre for å få solgt plater....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 Ja det er det jeg mener.... Kunne være litt kult da hun var 20.... men nå... jøje meg altså. Så jeg ønsker virkelig ikke å se det sceneshowet:-)) Jeg synes vel ennå at True Blue var noe av det beste hun presterte.... Hun var litt mer uskyldig da.....hvis man kan kalle Madonna uskyldig...
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Uskyldig til det motsatte er bevist.hehehe =) Jeg digga mye av hennes musikk ja,men nå er det ikke til å høre på en gang.Nettopp fordi jeg blir flau av henne ;o) men tenk på Tina,bestermor i rocke modus ;o) Men hun var jo seg selv,på godt og vondt.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2009 Jo men det blir annerledes føler jeg, for hun rocker.... Driver liksom ikke å simulerer sex på scenen:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Kanskje derfor hun ble skilt? Pga simulering rett og slett:-) Ingen som synes det er spes stas i lengden vel! Sikkert ikke Guy heller;-D
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Jeg var en kjempe fan på 80 tallet, kan vel alle sangene, men i det siste har hun bare vært skikkelig ekkel og jeg fikk drikka i vrang strupen sist jeg såg bilde av henne i se og hør på nettet...Skrevende i en bitteliten truse og bh...Ikke rart mannen løp fra henne, rart han ikke har løpt for mange år siden.....
Gummelillan Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 Enig i at det hadde vært enda mer stas for 10-20 år siden. MEN; akkurat nå sitter jeg her og er kjempesur for at jeg somlet bort muligheten til å få tak i billett på forhåndssalget!!!!!! Ja, ja, må jo da også innrømme at jeg prøver igjen kl 9:00 på mandag dersom hukommelsen min fungerer bedre da. For musikken er fortsatt herlig synes nå jeg. Og jeg skulle nå gjerne hatt den kroppen hennes jeg da ;-) Hadde vel neppe valgt gymdrakt og nettingstrømper, men...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 Hihi, gummis i netting du;-D Møtte ei ute i går som var helt yr av lykke, for hun hadde fått tak i billett! Problemet var at det kun var 1, men hun prøvde videre i 3 timer!!!!!!!!!!! Ti på tre (salget sluttet visst kl tre) så fikk hun tilgang på en til!!! Tre minutter på tre, da hun skulle betale på nettet fikk hun ERROR!!!! Krisestemning, så hun skulle prøve igjen til mandag:-) Og jeg, jeg bare smilte........Men tror nok mange drar dit for opplevelsen. For det er en egen opplevelse og hun er jo tross alt en stor verdensstjerne, med eller uten netting!
Erlinda Skrevet 7. februar 2009 #12 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har også vært fan av henne ja, men synes det begynner å bli litt i det drøyeste laget. Men må si at det hadde kanskje vært moro sett konserten. Det blir for mye spilling på sex synes jeg da. Hadde man vært sikker på at det hadde vært den unge utgaven, da hadde jeg dratt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå