Håpefull! Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hva slags ammeinnlegg ville dere anbefalt??
Fire småtroll Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Chicco! Uten tvil de beste, men er desverre litt vanskelig å få tak i, prøv på Barnas Hus eller apotekene. De puster, fuktigheten kapsler seg inn i små kuler inne i innlegget og overflaten kjennes helt tørr. Avent er også ok, men er tykkere enn Chicco sine. Styr for all del utenom de som er i matbutikken, de blir våte på overflaten, henger fast i puppen og gir såre bryster! På denne tiden at året er det lurt å ha noen ullinnlegg også, jeg makter ikke ha de rett mot huden, men har de mellom engangsinnlegget og bh'en. Ikke noe godt å fryse på ammepupper.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Ull ammeinnlegg fra Janus kan vaskes i maskinen. Så de på barnas hus.
beredt Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Medela sine er de aller beste. Slår absolutt alle:) hehe. Har anbefalt denne til mine venninner, og vi er skjønt enige. Problemet er at de KUN selges på boots apotek eller alliance apotek. Og er dyre. (men verdt hver ei krone). Så vi hamstrer når vi kommer over dem:)
Hmhmhm Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har veldig god erfaring med "Coop" ammeinnlegg, og ikke er de dyre. Avent synes jeg loer.
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 hei. Har og gode ull innlegg på spar kjøp,de er ikke så dyre.Og så har de på nøstebarn.no. men de koster litt mer.har veldig mye bra i ull der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå