Gå til innhold

Når kvelden i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

smyger seg innpå, så har det gått 2 år siden telefonen kom. Telefonen om at tiden var inne for søsteren min. Hun hadde bestemt seg hun. Det er jeg overbevist om.....At nå var tiden der for å gi slipp og slutte å kjempe.

Det er jammen rart å tenke på, 2 år....føles som et øyeblikk.

Vi har kjempet for å gå videre, kjempet for å holde hverandre oppe. Trøstet, grått, ledd og mintes.

Imorgen fyller eldste 21 år. Hun har invitert til fest i nye leiligheten sin, med gode venner og familie. Mange har spurt om vi skal markere 2-årsdagen. Vi har blitt enige om å feire dagen. Vil skal feire bursdagsjenta vår, livet og gode minner:-) Imorgen skal ikke dagen bli preget av det triste. Jeg vet at den som danser mest i morgen er søster og tante. Og kjenner jeg henne rett så svinger hun nok innom på sitt vis:-) Det er fint å tenke på:-)

I morgen blir en nær dag, og vi skal lage den til en fest. Nemlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk at det har gått 2år?? Jeg vil nok aldri glemme dagen jeg heller..... for vi fikk jo beskjeden dagen før Knertens første bursdag...

Men jeg er enig med deg, feire livet og de som faktisk er i det:-)

Dveler man for mye ved det triste.... så blir det trist.

Kos å komme i bursdag til StørsteRosa da:-)

Er kanskje første gang du ikke steller i stand bursdag for henne??

En liten milepæl det også:-D

Ha en koselig dag i morgen, og vit at søsteren din kommer i bursdag hun også........ sånn er det bare:-)

Skrevet

:-)

Ja det blir første gangen jeg ikke steller istand. Men bidrar gjør jeg:-) Mor har bestilt pizzaer som skal hentes til hele selskapet, for mat må man ha. Og dårlig råd har jo lærlingen:-) Hehe:-)

Skrevet

Ja,nå er det 2år siden...Jeg har tenkt på det siden det snart er to år siden her også.

Jeg velger å markere den dagen og bursdagen.Om han er borte vil han aldri glemmes.

Blir kos å få feire med alle di du er glade i da.Å jeg er sikker på at dere har flere med dere i selskapet =)

Håper dagen blir akkurat slik dere vil.Med kos,kaker,latter,gaver og masse gode minner.

Klem

Skrevet

Takk for det:-)

Det er viktig å markere slik man føler riktig. Noen fortrenger, noen feirer, noen sørger ekstra de dagene, mens andre atter har andre måter å gjøre det på. Det viktigste er at det føles rett for de som gjør det.

Å glemme dem, det kommer vi aldri til å gjøre. De lever evig i hjertene og minnene:-) Heldigvis.

Skrevet

Ja...Er steintøft enda syns jeg..Dagene er jo både og..

Men jeg pleier gjøre litt ekstra av di dagene.For å minnes.

Vil aldri glemme lille mormors drøm nei.Han er i mitt hjerte,alltid.

Å det får ingen ta fra meg =))

Skrevet

Sitter her med kaffekoppen min og leser meg opp på DiB etter maaange uker uten. Og denne fikk meg virkelig til å tenke...

Tenk at det er 2 år siden jeg fikk melding om dette. Fikk meldingen i det jeg leverte eldstejenta på skolen og husker tårene da trillet hele veien hjem. For en fantastisk flott dame og tapet hennes søster, som er like fantastisk, led. Og dette er da mennesker som jeg jo knapt har møtt. Og det sa meg noe om hvilken makt dette mediet har. Men også mest av alt om hvor strålende denne familien er som faktisk da hadde klart å skinne seg hele veien inn i hjertet mitt ;-)

Tenner et lys for dere, Klatten. Ha en flott og fin dag hvor dere feirer livet og minnene!!!!!

Skrevet

Takk for gode ord Gummis, de varmer:-)

Tenk idag er den underlige og ettertenksomme dagen her. En datter fyller 21 år i dag og det skal feires. Med oss er også hun som har betydd så enormt mye for meg og mine:-)

Broren min ringte meg i går i kveldingen og inviterte meg ut på en helaften on his treat. Han mente at det var det søsteren ville gjort og vi skulle feire livet!

Så han og jeg dro på restaurant og koste oss med deilig mat & vin, dessert & kaffe med snadder i:-) Så bar det videre til en aldri så liten bar til bar runde:-) Møtte mange koselige mennesker og hadde en super kveld/natt.

Og jeg kjenner idag at jeg våknet blid og med en fin følelse i kroppen, istedetfor den tungheten og tristheten jeg følte i fjor på denne dagen.

Så i dag skal vi feire, livet, datteren og lage flere gode minner:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...