Gå til innhold

Opplever dere alle at.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... det renner "råmelk" eller litt væske fra brystene? Jeg opplevde det ved mitt forrige svangerskap. Det hadde kommet ut en liten skvett av og til i løpet av natta. Ikke mye, bare litt. Men denne gangen har det ikke kommet noen ting! Andre som opplever at det er helt "tørt"?:-) Ammingen min gikk kjempebra sist, og håper at alt er i rute og iorden denne gangen også selv om det ikke er tegn til "råmelk" i brystene enda. Men det står liksom skrevet om dette i bøkene da, så får inntrykk av at det er mest normalt at det kommer en "skvett" innimellom....?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar meg den frihet å spør deg tilbake (kan dessverre ikke svare på ditt spørsmål), men jeg opplever på natta å få noen dråper med råmelk,... da jeg våkner så er det stivt (kaldt rom)... Mange prater om betennelse osv.. er det fare for det da det faktisk stivner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Til dere begge.

Jeg tror dere kan slappe av...

Det er ikke alltid det kommer noe råmelk før fødselen, og det er også helt normalt.

 

Og det som kommer vil stivne etter en stund. Er du bekymret for betennelser så kle deg varmt og gjerne med ull ammeinnlegg ( hvertfall etter babyen er født dersom det er kaldt! For brystbetennelse er VONDT!!!)

Hilsen ei som venter nr 3 om ikke så veldig lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Venter tredjemann om 3 uker. Første svangerskap kom det litt råmelk om natta i flere mnd før fødsel, andre svangerskap helt tørt, tredje svangerskap kommer det råmelk i flere mnd. Kun om natta, ligger i bomullstopp som jeg skifter om det er blitt bløtt. Råmelken stivner når den tørker. Ikke noe problem med brystbetennelse, kun om du blir liggende bløt og kald tenker jeg. Ammet guttene mine i ett år hver. Gutt denne gangen også. Den skikkelige melken kom tredje dagen etter fødsel begge gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...