maizi Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Har hatt en masse murringer siste uken og vært veldig svimmel. Jeg er glovarm og følte noe var på gang. Hadde bare el tester liggende og jammen ble den positiv. Har lest her inne at det kan bety at man er gravid. Noen som har fått pos el test for senere å få pos grav test? Håpe, håpe:)
Lotta2010x2012 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Ja det sies at el testene slår ut når du er gravid:D Men jeg ville vel kjøpt en graviditets test også... Når har du ikm forresten? Jeg venter litt med å gratulere, men du er nok gravid:)
maizi Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Nå har jeg vært å kjøpt grav test. QR, var svak svak positiv, men helt klart en strek. Vet ikke om jeg tør å juble enda...... IKM mandag.
Lotta2010x2012 Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Åååååå, så moro!!! Gratulerer så mye, du er nok gravid da se:D En strek er en strek sier dem her... Ikke rart hvis den ikke er så sterk enda, siden det er et par dager til ikm enda:)
maizi Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Tør ikke helt å tro det enda, men sier forsiktig takk for gratulasjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå