Zeke Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Nå erd et bare to timer til jeg skal på ul. kjenner jeg er kjempe kvalm og nervøs. Uff , jeg vil bare bli ferdig med dette. Er kjempe spenndt på om de vil finne en liten spire der inn.
snuffe Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Lykke til! Vi har også den dagen i dag... ultralyd 13.30, og jeg veksler mellom å være helt avslappet og å være fullstendig overbevist om at hele graviditeten bare er innbilning. =)
Zeke Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Takker og bukker, ja det er slik jeg føler det også, kan ikke tru at denne dagen endelig er her, er jeg gravid eller er jeg ikke, det skal bli godt å få vite dette nå. Alle prøvene sier jo at jeg er gravid men vil ikke slippe gleden helt. lykke til du også i dag da shute-
venter på septemberbarnet Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Jeg skal også på ul i dag, men for meg er det 3.gangen. Jeg håper at det fortsatt ser bra ut, og at det vokser som det skal Lykke til for dere andre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå