Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 når jeg tenkte meg om så tok jeg to hele bruse tabletter og svelgte hele i går også, merket ikke noe etterpå da... Men i dag stod jeg å leste på pakken samtidig og nå kjenner jeg meg rar i solar flexus området =( =( Kan ikke skylde på noe annet enn stress og distrehet heller, men ble litt bekymra nå om det kanskje er farlig?!?
Expat Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 hehe. det skiller ut karbondioksyd, så du får ta deg et glass vann og bælrape litt ...
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hehe uff da.... Sikkert ikke noe godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå