Gå til innhold

Jeg testet positivt i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på p-pillen i august, har prøvd siden da, med unntak av ca. 1,5 måneder i påvente av mr-undersøkelse.

Vil si det til alle, men skal jo ikke det, så får si det til dere istedet, som ikke kjenner meg;-)

Håper alt går bra, og at alle dere andre prøvere tester positivt snart også!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med spire ;O)

Har du noen syptomer som tappen eller utflod? Og når har du ikm?

Skrevet

Gratulerer :o)

Jeg håper jeg kommer etter, jeg har ikm i dag men fikk negativ test.. men ingen tegn til tr enda, og jeg pleier aldri være sein!

Skrevet

Hei og tusen takk:)

Jeg er i dag 34 i syklusen min, ventet mens for noen dager siden. Har hatt 4 veldig små blødninger denne syklusen, og mye menssmerter de siste dagene! Har stappet inn ob 2 ganger pga litt blod på papiret, men ble ikke noe mer. Føler meg veldig mett, selv om jeg har spist ganske vanlig mat og vært på do regelmessig. Føler meg egentlig litt sånn som når jeg har spist alt for mye pizza og godteri på en lørdagskveld hehe;) Er også småkvalm, til alle døgnets tider. Trodde det var innbilning, fordi jeg var så kvalm i høst også, men da var jeg ikke gravid. Ellers har jeg ikke noe annet tror jeg, eller jo, har en "rar" følelse i meg, som jeg ikke klarer å beskrive.

Håper jeg ikke bare innbiller meg dette, at det ikke er et innbilt svangerskap liksom, hehe. Veldig tidlig da, og håper at alt går bra!

Lykke til til dere også:)

Skrevet

Heldig gris!!! Gratulerer så mye, og lykke til fremover:)

Skrevet

Ja føler meg veldig heldig! Er utrolig lykkelig nå. Må legge til at dette er første gang jeg er gravid, så det er også veldig skummelt! :-) Men skummelt på en god måte.

Skrevet

gratulerer med nøtteliten:)

lykke til på veien videre!

Skrevet

Hei og gratulerer med en liten spire!! Jeg har IKM i dag og testet positivt i går:o)

Skrevet

Gratulerer såå masse!!!! JEG OG VIL!!!!!!!!! Har ikm på sønd og masse mensmurringer nå, dette er nesten for spennende!! Hihi!! Masse lykke til!! Håper vi får følge hverandre på 1. tri!!

Skrevet

Gratuleeere begge too!! :D Det e så kjekt! Holde motet litt oppe når en ser andre som får det te! Kose dåkker masse masse!!

Skrevet

Må visst dutte for å få svaret registrert.... ?HM!

:0)

Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskninger! :-)

Gratulerer til deg Oktober! Så gøy:) samtidig vi da:-)

Og til deg Elskeråværemamma, skjønner at det er fryktelig spennende, håper du tester positivt! *Krysskrysse* Sært at man skal ha menssmerter når man er gravid, hrmf, hadde sett for meg 9 måneder uten den slags;)

Masse lykke til til alle dere andre også:)

Skrevet

Heia! Svarer deg her og - ser at du har svart på tråden min :))

Ja, det er veldig spennende!! Trodde heller ikke at jeg skulle få menssmerter hvis jeg var gravid.... Jeg forventer nå det værste, men håper inderlig på positiv test SNART!!!!!! :o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...