lchristin-nydelig tulle Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 sammentrekninger har jeg hatt til og fra nå i snart 5 uker. mensmertene kommer sterkere og sterkere og i går var det mye do gåing og i dag litt diare.. kjempe artig om hun endelig vil ut da jeg har bare 8 dager igjen.. men denne helgen har vi jo ikke barnevakt!!!! hva skal vi gjøre da?!!! nei blir skikkelig nervøs jeg nå. noen som har noen ide om kanskje dette å bare kan være falsk alam? håper det for en gangs skyld. sammetrekningene kommer ikke så ofte nå... tvi tvi
Clementine Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Kan jo godt hende det varer gjennom helgen selv om det er i gang. Jeg har hatt masse sammentrekninger i flere måneder, og menssmerter jevnt og trutt. Livmora bare øver seg. Ta det mest mulig med ro, varm dusj/bad og bare slapp av, så kan du heller ty til med kjerringråd til mandag!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 ja håper jammen det er sånn du. uff.. dusjet litt i går men sammentrekningene fortsatte like herlige etterpå.. dem har jo gitt seg tidligere..men som du sier og jeg håper på det kan jo fortsatt drøye...bare hun holder t søndag så er alt greit hehe..
Mini LK Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Her har og menssmerter tatt seg opp hele uken og siden mandag har jeg bare hatt en smertepause midt på dagen. Har og hatt løs mage 2 ganger uten at noe videre har skjedd. Vi har også dårlig med barnevakt i helgen, men skal alltid finne noen med et par telefoner. Han ligger så langt nedi at jeg såvidt klarer gå av smerte, må til tider støtte meg hele veien. Har siden tidlig i svangerskapet hatt en følelse for 11.feb (termin 14.) men håper han kommer før, fikk bekreftet på kontroll igår at han ennå ligger med hode ned etter vending en uke siden, så: BARE KOM!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå