fiskelykken7pp Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 god morgen! er gravid med nr.4. har to gutter først og så ei jente. med guttene fantes jeg ikke kvalm men med jenta var jeg små-kvalm fra uke 6 til ca uke 12. er kvalm igjen i dette svangerskapet (6+4 idag). har alltid sagt at om jeg blir gravid igjen kan jeg "stadfeste" kjønn uten ultralyd fordi dette var så forskjellig. begynner nå å tenke at det kanskje ikke er kjønnsrelatert men rett og slett at kroppen er mer sliten for hvert svangerskap og derfor gir flere symptomer?. akkurat det samme hvilket kjønn det blir, bare artig å spekulere på hvem den lille huleboeren er:). noen erfaringer?
2prinsesserogbim Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Sist gang var eg en del kvalm og spydde mange ganger og eg fekk ei jenta... Denne gangen har eg spydd ein gang og berre vert sånn små uggen. Har guttefølelse, men veit ikkje om da e fordi eg ønsker så sterkt at da blir gutt eller om da faktisk e da..
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Med nr 1 spydde jeg fra uke 3 og i 7mnd gikk ned 10 kg - gutt med nr 2 spydde jeg fra uke 3 og i 3 mnd gikk ned 10 kg - gutt med nr 3 ble jeg ikke kvalm før i uke 7 men har ikke spydd noe hva blir dette
mor te tre Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 har to jenter, var nesten ikke kvalm da, men nå brekker jeg meg stadig vekk og har flere plager i dette svangerskapet enn i de to andre. hadde jo vært gøy med gutt da, ønsker å vite kjønnet på ul, men d er såååå lenge til. Er bare i uke 7 Venter spent
fiskelykken7pp Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2009 er fremdeles kvalm og uvel periodevis. brukte ingefær i mitt forrige svangerskap med god effekt. var på apoteket igår men farmasøyt sa det var lite forsket på evt bivirknger og at hun derfor ikkek ville ha brukt det. noen andre som har fått andre råd? trodde dettte var velkjent og ok å bruke under svangerskap?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Når jeg gikk med gutten vår var jeg ikke nevnverdig kvalm. Men med jenta vår var jeg veldig kvalm...Er veldig kvalm nå også og har veldig følelse at jeg får ei jente nå. Er 6+1 Men man vet jo aldri:)
Minnie_Moon Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Ikke noe kvalm forrige svangerskap og da fikk jeg jente. Denne gangen har jeg vært mye kvalm. Magefølelsen sier gutt, så det blir spennende på UL i slutten av mars :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå