Gjest Moderert - Webmaster Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Nå har den jævla ungen lært å banne og! Ja, sånn kan det gå når man sender dem i de fuckings barnehagene
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 ...tror kanskje den ungen har lært litt av HI også eller???
<3Lykkelig<3 Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Hehe ja sånn kan det gå når man ikke klarer å snakke ordentlig selv, du får slutte å banne selv Barn er veldig lett påvirkelige!
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Kjipern.. Mannen min slo seg når han skulle inn i bilen for litt siden, og sa da "helvete". Da kom det klart og tydelig fra baksetet "Hævett" Såe, flere som må begynne å passe språket litt...
___ Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Det er godt å ha noen saftige gloser på lager når man trenger det. Ungene må bare lære hvordan de skal brukes så de ikke setter dem inn i annenhver settning.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Og her var det mange som ikke skjønte HIs ironi, ser jeg. Hehe og smiletegn og sånn.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Haha, ja, de er raske til å få med seg ord som ikke bør brukes.. Jenta mi sa "fan, faaaaan, faaaan, fan, fan, fan... " Jeg sier at det ikke er lov å si sånne styggord. Da ser hun litt utspekulert på meg, og sier: "Fan i hæblete!" Jeg knakk jo sammen i latter, men har prøvd å vært mer konsekvent på å stoppe utbruddene hennes siden, da..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Min lille på 4 satt i sofaen og bygde lego, så var det en bit som ikke ville på. Og plutselig hørte vi "Faen!" Vi tittet bort på han som to spørsmålstegn. Han satt der som et spørsmålstegn selv også, før han begynte å hyyyylgrine !! hahahaha...stakkar, han ble helt sjokka over sin egen språkbruk...han vet han ikke får banne, men denne reaksjonen ventet vi ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå