Leirha Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har vært i permisjon for lenge, og dagene er fullt med for lite aktivitet, for lite intrykk, så jeg klarer ikke sovne tidlig. Desuten er mini syk, og våkner hele tiden, så jeg må være stuptrøtt for å klare å sove.
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Spysjuk jente Forkjøla annen jente Drittlei mamma som underholder seg med ting på nett...
FrøkenSprøken Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Fordi jeg skal levere en oppgave om 23 timer, og skal på kurs fra 14 til 20 i morgen, så det faller bort noen gode arbeidstimer der. Planen er å bli ferdig men oppgaven før jeg legger meg, og så finne senga igjen så fort jeg har fått treåringen i barnehagen i morgen tidlig;) Men jeg har enda ikke skrevet ett eneste ord i kveld, da... Er ikke så mye som mangler, men å BEGYNNE med skolearbeid klokken 01 er vel kanskje ikke å anbefale...
^*^Ma85^*^ Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 sitter oppe med astmatett jente, igjen!!
Leirha Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2009 Du må komme i gang!!! Jeg misunner deg virkelig ikke. Men det går nok bra, det gjør som regel det Masse lykke til da.
Leirha Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2009 Stakkar Astma er noe dritt! Det er jo stor sesong for astma nå som det er så kaldt ute. Pass godt på henne,det er jeg bombesikker på du gjør altså, jeg husker så godt hvor redd jeg var da jeg var litten og hadde anfall.
FrøkenSprøken Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Og NÅ sitter jeg våken fordi jeg møtte venneparet vårt på trappa (vi bor i samme hus) og de var på vei til FØDEN!!!! Særlig at jeg får sove noe nå?!?!?! *jippi*
FrøkenSprøken Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Tusen takk:) Det er helt greit, for det er selvvalgt pensum, så det er jo noe jeg interresserer meg for. Skriver om montessoripedagogikken, og hvilke elementer lærere i den offentlig skolen kan bruke for å øke motivasjonen og bedre den tilpassede opplæringen.
Leirha Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2009 Haha! Nei da blir nok ikke mye søvn inatt
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 En unge som alltid våkner mellom 23 og 01 og holder det gående i et par timer. Hver jævla natt, holde rpå å bli sprø.
Odine! Skrevet 6. februar 2009 #13 Skrevet 6. februar 2009 Jeg får ikke sove. Har vært forkjøla noen dager nå, og har hatt problemer med å få sove på nettene.
Annie_Anonymesen_;) Skrevet 6. februar 2009 #14 Skrevet 6. februar 2009 Derfor: http://www.dinbaby.com/forum/thread/139591137 Se selv og vurder om det kanskje er på tide å forlate dib, eller anonymisere profilen til det ugjenkjennelige......???
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. februar 2009 #15 Skrevet 6. februar 2009 Sovna med gutta tidligere, så nå er jeg ikke trøtt. Dessuten prøver jeg å se "Da damene dro" på nett, men sliter litt...får bare se et minutt, før den stopper opp igjen, blæh?! Noen tips?!
^*^Ma85^*^ Skrevet 6. februar 2009 #16 Skrevet 6. februar 2009 ja, astma er noe h******* dritt! har alle tenkelige medisiner som kan gis hjemme, og er oppe i hver 3 time nå.. så viss ikke dette roer seg blir det en tur ut på glatta og snigle seg til legevakta for sterkere saker :s hun ligger godt i armkroken min og koser jeg sover vel knapt med et halvt øye når hun har anfall :s vi gleder oss alle tre til våren kommer og høysesongen er over...
^*^Ma85^*^ Skrevet 6. februar 2009 #17 Skrevet 6. februar 2009 blir ikke mindre rastløs av å få vite sånt heller da tror jeg hadde gått litt rundt meg selv, hehe. og ikke akkurat konsa om studier
FrøkenSprøken Skrevet 6. februar 2009 #19 Skrevet 6. februar 2009 Og NÅ sitter jeg våken fordi fetteren min ringte meg og fortalte at han har vært med i en trafikkulykke. Bilen var totalvrak, men han har det heldigvis bra. Men han har tusen tanker i hodet, og trenger virklieg noen å snakke med... *huff*
Leirha Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #20 Skrevet 6. februar 2009 OMG så mye ting det skulle hende med deg, eller de rundt deg nåda!!!
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #21 Skrevet 6. februar 2009 Våken fordi nurket endelig sover, og jeg trenger litt mammatid med stor M etter at hun har vært A/S krakilsk og høylytt i hele dag (og egentlig hele de siste to ukene eller så), og hun sover bare unntaksvis dupper på mer enn 30 minutter på dagtid. Flytta for en god uke siden, huset står fortsatt på hauet, samboer har vært borte siden 1. januar og kommer hjem på lørdag, og da har han muligens med storesøster på to år som han fikk tildelt daglig omsorg for rett før jul. Alt avhengig av hvor mye helvete mora lager i morra, om barnevernet finner dem igjen (mora har ikke vært å få kontakt med i dag, barnevern vet ikke hvor de bor, advokat jobber på spreng døgnet rundt osv...). Så innen lørdag bør alt være barnesikkert og ryddig her, og jeg er altså alene hjemme med ei som pkt 1 tester stemmebånd så hun kan knuse glass hele dagen lang, pkt 2 omtrent ikke sover på dagtid, og pkt 3 ikke er til å være i hus med fra fem-seks og fram til hun til slutt slukner en gang mellom ni og midnatt. Huhei som det går. Sliten? Neida, bare litt. Men det blir vel ei rå, og bestemødre er om ikke annet fullt brukandes som barneparkering i sofaen mens jeg svinser rundt og forsøker å få orden i kaoset Men NÅ er det MIN tid. PC, cola, fyr i ovnen og STILLE i huset, i minst en time. Søvn kan jeg være foruten, bare jeg får tid til å sitte på rompa og slappe av før sengetid
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #23 Skrevet 6. februar 2009 Har vært våken en time nå.....grrrrr. Jenta mi bare våkner og vil ikke sove igjen og jeg kløøøøøør over hele forbanna kroppen! argh
FrøkenSprøken Skrevet 6. februar 2009 #24 Skrevet 6. februar 2009 Ja, denne natta har vært helt ekstrem. Og i tillegg har lillegutten vært masse våken. Har sovet i to timer bare, men det tåles. Skal skrive ferdig oppgaven nå, og så skal jeg dra til sykehuset på besøk. Veslegutten kom klokken 0516, og var 48 cm og 2880 gram. I følge faren var han verdens fineste;) Og så skal jeg på et kurs fra klokken 14 til 20, og så ut og spise middag med de andre fra kurset. Spørs om jeg kommer til å sovne som en stein i kveld;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå