Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Er jeg den eneste som mener at Helene Rask ser ut som en mann i drag...? Tittet tilfeldig innom bloggen hennes siden vi har felles kjente og (selvsagt) der lovprises hun av samtlige innleggere og det er mange! Er jo bra at dama har begynt å se en smalere vei om ikke "den" smale vei men seriøst, hun ser virkelig ut som en mann. Litt for PR-kåt er hun også. Uheldig av henne å stikke seg frem i media hele tiden selv med den forestående promoteringen av egen serie. Sånn!! Da var det sagt. OG jenta skal angivelig være søt og snill nok hun så dette innlegget var bare en mening om at hun, ja nettopp, ser ut som en mann selv etter alle mulige laserbehandliger, nye tenner, trening, mindre puppestell, mørkere hår og klær på kroppen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Hmm jeg må si meg enig. Nå er ikke jeg så veldig "fan" av "slike" jenter heller da. Syntes det blir litt to much. Selv syntes jeg kombinasjonen av trening og sunn mat er bra- men alt med måte. Jeg er ikke misunnelig nei. Er selv str 34, stram i kroppen etter 2 fødsler og får ofe komplimenter for hvordan jeg ser ut. Men skal ærlig innrømme at jeg liker det naturlige best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå