lille_spira Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hei hei.. Begynte å kjenne masse killing i magen forrige uke, har kjent det omtrent på samme plassen hver dag Men nå er det to dager siden sist jeg kjente noe som helst :/ Er 16 uker nå. Syns det var så merkelig. Kjenner etter hele tiden, men trur bare det er innbilning når jeg tror jeg kjenner noe. Flere som har opplevd dette? Jeg vet jo at det kan skje at de snur seg o.l., er sikkert ingenting galt, men hjelper å skrive det her uansett Skal ikke på ul før 5 mars, å det er så leeenge til... Men skal til jordmor 19 feb da
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Jeg tenker som så at det er nok pga at babyen snur seg. Sparker den f.eks bakover, så vil du jo ikke merke det like godt. Selv kjente jeg bevegelse for første gang da jeg var 14+5. Er nå 18+5 og kjenner liv hver dag, men ikke alltid like mye. Var på UL i går, så vet jo at alt er bare bra med den lille, men det er nok bare hvordan den ligger som er årsaken til at jeg ikke kjenner like mye hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå