♥♥ M ♥♥ Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hvem går dere til og er dere fornøyde??? Jeg vurderer å bytte... Men de jeg har hørt er bra har ikke ledig kapasitet..
LadyLuck & Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 i åsane har de en turnus lege som er ganske flink.. vært til ham noen ganger da fastlege ikke har vært tilgjengelig (og skader jo heller ikke at han er fin å se på)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Hehe nei, det skader ikke.. blir dessverre litt langt å reise til åsane for å gå til lege
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 jeg går til astrid mangersnes på krambua legesenter. og er storfornøyd. hun er kjempekoselig. og er det noe hun ikke finner ut av med en gang, så tar hun alt mulig av prøver for å finne ut av hva som er galt. jeg kan snakke med hun om alt. og blir tatt på alvor. f.eks da jeg hadde noen store klumper i brystene. hun var veldig sikker på at det bare var hovne kjertler. men for å være 100% sikker så fikk jeg henvisning til ultralyd av puppene. da jeg spurte om p-piller og røyking. (har hørt at man kan få blodpropp) så tok hun blodprøve for å se om jeg var disponibel for å få blodpropp før hun ville skrive ut til meg. jeg har slitt med ryggen siden jeg var 12 år. ikke før jeg kom til hun (ca 18år) ble jeg tatt på alvor. og ble sendt til røntgen.
StrøkenFrøken Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Heienberg og Wesnes i nygårdsgt, kjempegreie begge to:)
Leirha Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Da jeg bodde der oppe for en bitte liten sytund siden så gikk jeg til en som heter Rolf Reitan på Danmarksplass legesenter. VELDIG godt fornøyd, aldri hatt så god lege før!
Bergene Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Astrid Mangersnes på krambua har ikke ledig plass =( Jeg prøvde å bytte til henne for en stund tilbake for søstrene mine har henne og syns hun er så hyggelig. Byttet i stedet til en annen dame jeg ikke vet noe om, men håper hvertfall på at hun er bedre enn min gamle lege (og det skal det ikke så mye til for å være). Mannen har forresten en kjempe hyggelig kvinnelig lege i loddefjord, men hun har heller ikke ledig.
ToPrinsesser<3 Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Hvis du bor i nærheten av Bønes kan jeg anbefale en fastlege der.
Vilja<3 Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Jeg anbefaler Lene Kroken på kokstad medisinske senter, hun er helt fantastisk!
♥♥ M ♥♥ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2009 Har også hørt mye positivt om hun på Krambua.. Og en på varden legesenter.. Men han er også full
miapia Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Skriver under studentmamma :-) Det er verdt reisetiden!
Expat Skrevet 6. februar 2009 #13 Skrevet 6. februar 2009 Det er en flett ny en i Indre Arna, kontoret heter 3 leger. Han heter Hørlyk og har mye kapasitet sist jeg sjekka. Han kommer rett fra Volvat der han utrettet mirakler. Møtta ham der midt i et astmaanfall, og fikk flott behandling! Fyren er dansk men lett å forstå. Han vil vel kanskje få seg et 8-16 liv som andre fastleger nå isteden for døgnvakt som på Volvat Løp og kjøp!!!!
Expat Skrevet 6. februar 2009 #14 Skrevet 6. februar 2009 Sjekka nå, han er så ny at han har 700 ledige plasser!
lille_mille Skrevet 6. februar 2009 #15 Skrevet 6. februar 2009 Jeg går til Eirik Handal på Danmarksplass. Han er veldig koselig, og jeg er fornøyd!
♥♥ M ♥♥ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 6. februar 2009 Han legen hørtes jo helt fantastisk ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå