Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Har i lengre tid slitt med endel symptomer, som: - Slapphet - Trøtthet - Feberfølelse ofte (svetter og fryser om en annen) - hodepine - vondt i kroppen - mageproblemer - føler meg hoven i kroppen Har vært hos legen tidligere, fikk påvist en lett infeksjon i kroppen.. har tatt 2 antibiotika kurer, men så kommer symptomene tilbake etter en stund.. hadde også litt hvite blodceller eller noe. Tar jerntabletter fra før. Blir gal!
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg vil ikke fortelle deg hva vi har opplevd i familien for det er ingen vits i å skremme eller prøve å gi en diagnose ettersom jeg ikke er lege, men jeg vil bare si at hvis du selv har en følelse av at noe er galt så ville jeg råde deg til å ta en tur til til legen for nye blodprøver og oppfølging. Man skal ikke gå og ha det sånn i lengre tid uansett!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Får bestille meg en legetime, men har tidligere følt at jeg ikke blir tatt på alvor..
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Det er smart å notere ned før du drar til legen hvor lenge du har hatt det slik og i hvor stor grad det hemmer deg i dagliglivet ditt ... sånn at legen ikke tror du bare er der for å sutre deg til en ukes sykemelding (i følge en bekjent som er lege er det visst mange av dem ... vet ikke om det sier mest om legens holdninger eller pasientene, men men).
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Takk for tipset, skal ringe å få meg en time:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 som å lese mine sympt jo!! legene finner ikke ut en dritt hos meg da. har gått nedover med helsa de siste 3 mnd.. går på antibiotika nå da.. så håper jo jeg blir bedre! (hadde en crp på 53)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå