Eva-Therese Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Heisann! Har et lite tips og komme med, samt en liten bønn Jeg er fotograflærling hos Studio-G i Trondheim (avdeling Trondheim Torg), og har en hel masse oppgaver som gjør at jeg til en hver tid trenger mennesker å ta bilder av. Babyer, barn, familier, søskengrupper, par, unge og gamle… Noen oppgaver varierer, mens andre, som f.eks klassisk sort hvitt bilde av baby gjentar seg flere ganger. Det vil si at jeg trenger flere babyer, for det er mest å lære ved å prøve seg på ulike ”typer” Siden jeg ikke kommer fra Trondheim er det svært få jeg kjenner her og jeg sliter med å finne modeller. Har liksom ”brukt opp” kjentfolk, og dette er stortsett bare studenter og det er derfor jeg legger ut en liten ”kontaktannonse” her. Jeg vet det er flere lærlinger som er i samme situasjon som meg, så hvorfor ikke ta kontakt med en fotograf, spør om de har lærlinger og meld dere som kandidater for oppgavebilder Om det er mange som melder seg er det ikke sikkert man får anledning til å ”bruke” alle, kan har man dannet seg ett nett av kontakter kan man alltids låne bort modeller til andre ”trengende” Tenker man alikevell å ta bilder av familen/babyen/barna, hvorfor ikke prøve med en lærling, dette må da være en vinn vinn situasjon!? Selvfølgelig blir det mulighet for å se og kjøpe bilder også Er det noen som er interesserte eller lurer på noe mer, ta kontakt pr mail [email protected] eller kom innom Studio-G/Elitefoto Trondheim Torg (evnt. En annen fotograf, for som sagt jeg tror det er flere som er i samme båt som meg).
mamarama og lille banan Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 får vi bildene da? eller må vi betale full pris?
4skatter Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Hei, jeg skulle gjerne ha lånt babyene mine til fotografering... men bor for langt unna Trondheim....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå