Fiolinen Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Vurdeer å bestille dette kurset. Det er fjernundervisning. Er godkjent for støøte fra Lånekassen. Er det noen som vet om Lånekassen gir meg støtte til studieavgifte på 22500 også? Jeg prøvde å regen ut hvor mye jeg kunne få.. Kom frem til 42500 pr år. det er jo ikke mye om halvparten skal dekke studieavgiften da...
Fiolinen Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2009 Oi,ble noen skrivefeil inni der, men---
vildejenta Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Du kan jo søke om ekstra studielån til å dekke studieavgift på f.eks BI,så det blir nok det samme med NKI tror jeg. Sjekk lånekassen sine nettsider..
vildejenta Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Du kan få inntil 52 160kr i ekstra lån til skolepenger pr år.
Fiolinen Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 Ok..Da ble det med ett mer interessant. Vi har bestemt oss for å ikk eha guttungen på SFO. Jeg står uten fast jobb, jobber kun som vikar. Far i huset jobber turnus,2 uker på, 3 uker av,2 uker på,4 uker av. Så tenkte å kombinere litt,slik at jeg studerer mens guttungen er på skolen, og så kan jeg ta litt vakter når papsen er hjemme på fri. Vinninga vil gå opp i spinninga. Vurderer litt høgskole også,emn usikker på hva. i tillegg innebærer det pendling, ogmasse arbeid på kveldstid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå