Gå til innhold

angstanfall??... hjelp?

lillemeg har fått prinsen sin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 35 og i dag når jeg satte i bilen så begynte hele kroppen å riste, og bilen føltes mindre og MÅTTE ut a den... kaldsvettet og svimlet..

gikk over men så begynte vi å kjøre hjemover, måtte stoppe på hvert stopp og ut a bilen for å puste... har aldri opplevd dette før... er dette angstanfall eller hva skjedde???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

panikk/angst anfall?

vet ikke, men det meste av det du beskriver kjenner jeg meg igjenn på..

hadde panikk angst anfall en periode en sommer for fler år siden, dette kom plutselig uten forvarsel, og da blei jeg redd, for jeg visste ikke hva det var, og da ble det bare verre, og svimmlet, husker en gang jeg snakka med mamma i telefonen pgav dette fordi jeg var så redd for å misste pusten, og jeg fikk ikke til å snakke pgav pusten ..

har hatt dette en gang nå når jeg er gravid, og etter det har det nesten kommet en gang til, men ettersom jeg har erfaring med det så vet jeg hvordan jeg skal stoppe det før det går verre..

jeg tror ikke det er noe farlig, og du er jo såppass langt i graviditeten så jeg regner med at d er litt normalt?, men om du er bekymra så ring gjærne jordmor eller lege :)

skader ikke å høre:)

håper du er bedre nå og at du slipper å få sånne anfall igjenn, de er ikke gode å ha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...