Gå til innhold

Erfaring fra Ullevål?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele positive/negative erfaringer fra føden på Ullevål?

Tar imot gode pakketips ift evt plass på hotellet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ABC på ullevål er helt topp, anbefales på det sterkeste! :)

Skrevet

Bare positiv opplevelser fra meg. Var på vanlig fødeavdeling og hadde epidural og lystgass, noe jeg også anbefaler på det strekeste. Når epiduralen begynte å virke var det helt himmelsk!!

På hotellet fikk vi styre oss selv, det var deilig å bo sammen som en familie slik at vi fikk alle de første erfaringene med barnet sammen. Veldig godt å ha mannen å støtte seg til når en opplever noe så nytt og spesielt!

 

 

Pakketips til hotellet:

Litt bleier i minste størrelse

En pakke med store bind, gjerne tykke "good night"-bind. Veldig ekle til vanlig, men etter fødselen trengtes det...

Kanskje en smokk hvis dere har tenkt å bruke det.

Paracet kan være greit å ha, selv om det bare er å ringe på pleierne, så kommer de med det.

Og så må du ha litt klær som ikke er pysj. Man skal helst kle seg litt "skikkelig" i kantina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...