tonebf Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg vil gjerne ta men vil høre om deres erfaringer. Hvor har dere tatt? Fornyød?
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Tok på Nobel klinikken. Veldig fornøyd, tenker faktisk aldri over det nå.. Men, USIGELIG deilig å ha fine pupper!! Har ikke brukt bh siden, kun ved spesielle anledninger.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Kan jeg hive meg på å spørre om litt ekstra her? Hvor grusomme var smertene etterpå? Hvor lenge var du ubrukelig, både med tanke på barn som skal løftes, husarbeid og jobb? Har alltid vært fast bestemt på at jeg skal ta etter at jeg er ferdig å amme siste barnet mitt, noe som vil si til neste år. Nå når det ikke er så lenge til kjenner jeg at jeg begynner å feige ut!
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Ikke grusomme, men det er vanskelig å ta det med ro.. Jeg gjorde ikke det, og derfor varte smertene lenger hos meg. Var vel 5 dager jeg tok livet med ro. Var på klinikken kl. 9, klokken 12 var jeg på vei hjem igjen. Hadde gjort det igjen, på sekundet!! Befriende... Jeg har alltid slitt med det, hadde veldig lite fra naturens side.. La inn 350g og er strålende fornøyd!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Kunne du jobbe igjen etter bare 5 dager? Har hørt at man ikke kan jobbe igjen på 2 uker?
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Du bør ta det med ro i 14 dager ja.. Men, etter 5 dager begynte jeg å støvsuge litt osv.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Ok, da er man i form til å fungere noenlunde i heimen iallefall.. Hm.. håper jeg tør, men hører så mye forskjeldig og er så pyyyysete!! Takk for svar iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå