Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Tenkte jeg skulle bake en kake til mammas morsdag. Så har jeg hørt så mye godt om denne oreokaken. Men pappan min er ikke veldig glad i oster. Smaker det veldig? Og en til ting ang. den kaken.. Hvordan form må jeg ha? Har dere evt. andre gode kakeoppskrifter og dele med meg?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg smakte denne hos min svigerinne. Den var veldig god, men fryktelig mektig:) Jeg synes da ikke den smakte ost idet hele tatt. Smakte litt søtt og sjokolade. Den anbefales:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 hvorfor skal det smake ost??? oreo er jo en sjokoladekjeks med vaniljeaktig krem i... er det oreobunn med ostemasse oppå da eller?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Nei jeg bare så at det var kremost i den oppskriften jeg fant. Men kanskje det er flere forskjellige oppskrifter da?
Tokatter_USA Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Kremost? Da mener de vel Philadelphia-ost? Den smaker jo ikke mye ost, og man merker det nok ikke i det hele tatt i en kakeoppskrift.
solei Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Har bare smakt den på peppes...himmelsk god,selv om den er mørk. Ingenting som minnet meg om ostesmak!
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Skulle ønske noen kunne invitere meg på oreo kake. Har hørt så mye om den, men kjenner at jeg virkelig ikke gidder å bake selv. Noen som vet hvor man kan kjøpe en ferdig en. En god en. I Drammensområde.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Tror de har den på deli de luca? Philadelfia i kaker er jo bare kanongodt. Ta en kikk på detsoteliv.no (eller var det .com?) Masse snadderkaker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå