Gå til innhold

Noen som venter tvillinger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hører egentlig til i septemberklubben, men siden jeg har termin i begynnelsen av september og venter tvillinger er sjangsen stor for at det blir augustfødsel i stedet.

 

Til nå har jeg sett to i september som skal ha tvillinger, er det noen som skal ha i august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei

 

Jeg venter tvillinger, har termin 14.august. Er vel alltids en sjanse for at de kommer alt i juli, men vi får se:-)))

 

Har dere noen fra før? Vi har ei lita jente på 14 mnd, så hun vil være ca 19-20 mnd når disse to kommer. Det blir tett, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er flere:)

 

Jeg er gravid for første gang, og da er det utrolig stas at det blir to på en gang. Det skal nok bli travelt, men vi får utrolig mye mer igjen, vi gleder oss som bare det og er kjempe stolte:)

 

Det blir tett med dine ja, men når de vokser opp vil de nok ha en fordel av å være så tette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også tvillinger:) Har termin 17 august..

Fra før har jeg ei på 9år og ei på snart 11 mnd. Får nok og henge fingrene i tenker jeg:)

Spennende dette! Selv om det er mitt tredje svangerskap føler jeg meg litt som førstegangs..aner jo ikke hva som venter meg denne gangen...:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å være gravid med tvillinger? Merker dere stor forskjell på svangerskapet allerede nå så tidlig?

 

Jeg vet ikke hva jeg har i magen ennå- skal ikke på ultralyd før i mars. Venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gravid for første gang, så jeg vet ikke hvordan det er for andre, men jeg kan allerede se godt at det er noen inni magen, for den buler allerede:)

Det er utrolig spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker stooor forskjell, her ja. Magen kom alt i uke 12. I uke 13 måtte jeg resignere og finne fram mammatøy, og nå i uke 15 har magen blitt like stor som ca uke 22-23 sist gang. Jeg er veldig glad for at de siste månedene av dette svangerskapet vil være i den lyse årstiden, så jeg slipper masse tykke lag med klær og ikke minst støvletter. Det blir nok bedre å iføre seg lette sommerklær og bare smette føttene inn i gode sandaler. (håpe-håpe) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, så spennande! Vi har tvillinga i famnilien, og det er vistnok meg eller søstera mi "sin tur". Gleder meg masse til ultralyd i midten av mars ca så eg kan få svar om det er eit eller fleire nurk der inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage har ikke vært så mye større til nå, men så har den kommet sent med de to foorige svangerskapene og. Er i uke 16 nå, og fremdeles ikke noe som synes.

Meen har vært myyyye kvalmere og trøttere i dette svangerskapet, enn med noen av de andre!! Det skal visstok være et kjent tegn på at det er tvillinger;)

Også kjenner jeg ikke sånne små spark som likner på luftbobler denne gangen - nå kjennes det ut som det er en fisk inni der som slår med haler...nesten litt creepy...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 8.august med tvillinger. Så det er mulig de kommer før.

Søsteren min har også tvillinger og de kom 1 dag før termin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Heisann =)

 

Jeg venter også tvillinger. Termin er satt til 18. august, men de kommer vel før den tid skulle jeg tro. Er førstegangsgravid og alt er så spennende, så spennende. Vi gleder oss masse! Er innstilt på at det blir mye å gjøre, men vi nekter å la oss knekke av tanken på to på en gang. Det er mange som sier stakkars, men vi er av den oppfatning at hvis man gjør det til et problem, så blir det et problem.. og motsatt, derfor: intet problem å spore her =)

Det er jo tross alt DOBBEL lykke! =)

Gratulerer til alle dere andre også, både med tvillinger og enlinger

 

Klem fra Irmelina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at dere også er positive:)

 

Vi gleder oss også masse til å bli tvillingforeldre i September, vi har bare fått positive tilbakemeldinger fra folk, det er gøy.

Selvfølgelig skal det nok bli lite søvn, som hos alle andre foreldre, men vi får søsken med en gang og synes det er helt toppers:)

Dobbel lykke og dobbel glede er bare helt fantastisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...