Gå til innhold

Da er jeg endelig tilbake etter 3 uker i senga....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det man kaller skikkelig influensa!!!! Lå bare å sov i nesten 14,men bgynner nå å komme meg igjen... Måtte innom sykehuse fordi de var redd for nyrebekkenbetendelse men det var det heldigvis ikke... Hadde bare fått en skikkelig kraftig influensa....

Har gått ned 7 kilo,å har ikke akkurat mye å ta av fra før... Men babyen har det bare bra er i min 12 uke nå.. Er blitt satt på oppfeitnigskur av legen.. Noen som er tips til feit mat???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, stakkars deg. Det var en skikkelig tur du hadde fått deg!

Har lest masse om slankekurer på nettet, men oppfeiting? Hmm det blir vel å Spise all slags deilige sauser og fløtegratinerte poteter på kylling eller biff ol og ha fantastiske kaker og desserter (helst uten så masse sukker da) Chips og dipp, deilige dressinger, varm sjokolade med 70% kakao og krem, namm.

Dette hadde ikke bydd på problemer for meg som du sikkert forstår.

Fint at den lille har det bra stross alt!

God bedring

Skrevet

Nei uff da - dette var ikke noe særlig!! Godt at det går bedre med deg nå da og at den lille har det bra!!!

Oppfetningskur hadde jeg for noen år siden; det er å spise alt som er usunt, hehe...

Jeg spiste mye pizza, hamburger, pommes frites, kaker, is, brus osv - var ikke noe problem å få i seg dette nei!! Kiloene kom på etterhvert!! Nå er det dessverre for mye - og jeg må prøve å reversere, har jo ikke tenkt å slanke meg nå som jeg er gravid - men nå blir det å være mer bevisst på hva jeg putter i meg... Ikke mye snop nå lenger nei, hehe =)

Lykke til =)

Klems

Skrevet

Takk for gode tips til oppfeitning:) Spiser nesten hele dagen syns jeg... Skal tilbake til legen på tirsdag å da forventer de en oppgang på 1-2 kilo...

I dag har jeg spist 2 brødskiver med egg,en yoghurt å en avokado til frokost. 2pølser i brød til lunsj å skal ha pyttipanne med fløtesaus til middag.... Så er bare å håpe at jeg går litt opp....

Har fått låne en sånn som man kan sjekke hjertelyden på babyen fra sykehuset,skal høre etter hjertelyd morgen å kveld... De er koselig å høre det lillehjerte dunke:-)

Skrevet

Du kan også prøve sånn næringsdrikk som du får kjøpt på apoteket:) Tror de er perfekte til oppfetningsformål! Og smaker ikke så værst når de er avkjølte!

Skrevet

tusen takk for tipset Snøfrisk gravid <3... Skal prøve det..i følge vekta mi hjemme Har jeg lagt på meg 675 gram på 3 dager så det lover jo godt:-)

Skrevet

Bra å høre:) Det går nok fint. Bra du er blitt frisk i allefall! Hørtes ut som en "sinnsyk" influensa du har hatt, grusomt! Har resten av familien sluppet unna eller?

Skrevet

Dessverre ble jentungen på 1år også syk :-( men hun blei frisk fortere en meg da... Ønsker ingen å bli sånn syk altså,ikke engang min værste finde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...