suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Kan du anbefale en fin familiecamping for sesongleie i dette området? Bør ligge max 1,5 time fra Drammen. Spiller ingen rolle om den er stor eller liten, men den må ligge ved sjøen eller en innsjø.
dete Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Ramton Camping mellom Nærsnes og Båtstø i Røyken. En perle ved Oslofjorden!!!!
dete Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Glemte å si det, men du kjører til Drammen på 20-30 min.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 hehe vi står på venteliste der, vet ikke hvor mange som ønsker plass der, men vi håper å få plass denne sesongen.
dete Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Håper dere får plass der da. Ellers er det vel en fin campingplass på Rødtangen i Hurum, men denne vet jeg ikke noe om.
Chiquita Bananas Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Homannsberget i svelvik - 20 min fra Drammen...er visst populært der.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2009 har dere plass på Ramton? Vet du noe om hvor lenge man må vente på ledig plass?
stjertløvetann Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Campingplassen er sikkert fin på Rødtangen, men på fine sommerdager er det fullt av folk der som skal bade på "stranda" som hører til.. Svigers dro meg med dit i sommer (de er lokale innfødte), er fint område da, men stranda er egentlig mest stein, og jeg hater steinstrender! Kanskje ikke så mye hjelp i min kunnskap når jeg tenker meg om
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2009 magrat takker for infoen, jeg var såvidt innom Rødtangen for ett par somre siden, og fikk ikke noen god følelse av stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå