Gå til innhold

Noen andre som sliter med KONSTANT tørste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor enn jeg går må jeg ha med vannflaske.

Skikkelig ille. Våkner om natta og sånn , aldri skjedd før.

Slitt med dette den siste mnd . Tok det opp med legen, og det var ikke noe spesielt gravidtetstegn, så sjekket derfor urinen min. Og var heller ikke noe sukker der.. Så skjønner ikke hva dette kan være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er ikkje slik heile døgnet, men er veldig tørst på kvelden og natt. Vaknar gjerne i 3-4-tida fordi eg må på do (og er kvalm), og då er eg heilt tørr i munnen. Eg har aldri pleidd å måtta drikka om nettene. Og sidan eg må veldig på do, tyder jo det på at eg ikkje får i meg for lite væske heller...

Det er vel berre slik...kroppen brukar vel mykje energi...og vatn er ein stor del av kroppen. Så berre fyll på! :-)

Skrevet

Er nok ikke helt uvanlig. Jeg er sånn i perioder nå, og var det hele tiden i forrige svangerskap.

Har aldri hatt utslag på sukker i urinen.

Skrevet

Høres kjent ut for meg også. spesielt i den tiden på slutten av 1. tri når jeg var mye kvalm og kastet opp en del. Var så tørr i munnen at jeg til slutt kjøpte tabletter på apoteket for munntørrhet. Vanligvis brukes de av gamle folk....de hjelper helt midlertidig iallefall og smaker ok. Dette selv om jeg drakk så mye vann at jeg er lei av vann og har begynt på saft...

Skrevet

Jeg drikker et svært glass vann i løpet av natten og det har jeg aldri gjort før. Er kjempetørr i munnen når jeg våkner.

Jeg drikker også mer på dagen både fordi jeg innbiller meg at det er en bra ting å gjøre nå pluss at jeg blir fortere varm og svett. Har vært sånn under svangerskapet, har sikkert en sammenheng der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...