Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 ...og inngikk partnerskap med en mann, hva ville tittelen til partneren bli?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Kronprins??, hehe sikkert dronning, haha
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 nei... ikke kronprins, rompis.... (sorry.. litt stygg) hadde vel blitt hetende konge han også..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Den dagen norges konge står frem som homofil, så tror jeg vi får republik i landet... Men hvis det skulle skje, så vil vel partneren i beste fall bli prinsgemal som arveprinsessens mann en gang vil bli.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Dersom Ingrid Alexandra skulle vise seg å være lesbisk, vil vi jo kunne få to dronninger. Kult!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå