Gå til innhold

Dersom Norges konge var homofil...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og inngikk partnerskap med en mann, hva ville tittelen til partneren bli?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kronprins??, hehe sikkert dronning, haha

Skrevet

nei... ikke kronprins, rompis.... (sorry.. litt stygg)

hadde vel blitt hetende konge han også..

Skrevet

Den dagen norges konge står frem som homofil, så tror jeg vi får republik i landet... Men hvis det skulle skje, så vil vel partneren i beste fall bli prinsgemal som arveprinsessens mann en gang vil bli.

Skrevet

Dersom Ingrid Alexandra skulle vise seg å være lesbisk, vil vi jo kunne få to dronninger. Kult! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...