Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg får de ikke inn!! Det gjør så sabla stikkende vondt bare en halv cm inn....hva kan jeg gjøre??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hm har bare brukt den salven selv - den som må føres inn. Kan du prøve å smøre på f.eks ørlite sinksalve så den blir glattere.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Har ikke...noe annet jeg kan bruke??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Du kan bruke hva som hels av fukrighetskrem, ta den med minst parfyme.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 i pakken med stikkpiller kommer det også en hemorridekrem. ta den på dem. Eller litt vaselin eller bbayolje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå