Kæmma og trultene Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 I går og mest idag har jeg hatt vondt nederst i magen og i korsryggen. Vart en god stund, og så gått over litt, og kommet tilbake i løpet av hele dagen, uansett om jeg sitter eller går. Netsen sånn mensvondt. Hvorfor det? Tenkte idag tidlig at det var pga tarmene, men jeg har vært på do idag uten problem så det er ikke det tror jeg. Og bekkenet mott hat ikke gitt meg de vondtene før, når jeg har skikkelig vondt pga det halter jeg og er mer stiv. Det er jeg ikke nå. Nesten litt småbekymra, men kjenner liv da. Usikker på om jeg bør ringe eller ikke, hva tror dere?
♥ DAME Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hei Kanskje du har det samme problemet som meg. Hvis du leser mine innlegg på gravide slitere, så kanskje du kjenner deg igjen... Kan være både luft og tarmfunksjonen som ikke fungerer helt som normalt. Babyen begynner jo også å bli ganske stor nå og sparker mye. Hvor langt er du på vei forresten??
Kæmma og trultene Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Hei! Skal gå inn og lese der Syns bare det er rart, for når det er magen pleier det å sitte mer opp i ryggen og inn i magen, men kan jo være bebisen som tøyer og bøyer på ting...men der er det mer klare spark da Er 26 uker på vei nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå