Gå til innhold

9 uker i morgen, og skikkelig mage.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til og med mannen min sier at jeg har fått en tydelig synlig mage. Kan være det er luft, men den er tilstede på morgenen også. Er ikke det i overkant tidlig da?? Dette er tredje svangerskap. Huff, er jo nødt til å fortelle det på jobb snart da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter også nr 3 og måtte gå over til mammabukse i uke 6 er nå 9+2 og kan ikke skjule magen lengere alle sir at de tror det blir tvillinger

Skrevet

Hei, jeg har det likt som deg, jeg er 11+ 2 i dag og mange kommenterer at jeg har begynt å få mage. Jeg har sagt det til folk nå da, men likevel ser jeg det tydelig selv. Føles bare ut som jeg ikke klarer å holde inne magen lengre, og jeg har kastet opp MYE de siste ukene, så har bare gått ned i vekt, og var normalvektig før jeg ble gravid. Det skjer kanskje noe med magemusklene allerede nå som gjør at magen stikker litt mer ut?

Skrevet

Det er på en måte godt å se at det er fler :) Håper igrunn ikke jeg får tvillinger altså... Synes det er veldig greit med en av gangen...

Skrevet

huff ja...jeg har også en oppblåst mage!! et ikke sikkert hvor langt jeg er på vei, men kan tenke meg ca 6 uker...håper det er mest luft ; )spiren er ikke særlig stor enda iallefall =D

Skrevet

....jeg har bare lagt på meg... :(

Skulle virkelig ønske det var pga gravid-magen, men det er det nok ikke for mitt vedkommende... Jeg går i uke 9 på lørdag!

Sliter med å få buksene kneppet igjen og går med de åpen når jeg er hjemme! hehe....nesten som det er et ork å gå ut, for da MÅ buksene lukkes... ;)

Var normalt slank før, og kommer meg (såvidt) inn i str 38 enda...

Skrevet

Fekk mage rundt 6-8 veker med første, og det fortsatte og vokse MASSE heilt frem til fødsel... Eg va kjempe stor ganske tidlig... Alle trudde eg sku få tvillinger, men nei da va berre ei, stor da vel og merke:)

Denne gangen har eg innmari stor mage så eg får kje sett den vokse på ein god stund enda, kanskje den ikkje blir større, berre fastere... Men alikevel så kjenner eg at eg har vokst helt nederst i magen og det er hardere... er 10+2...

Skrevet

Jeg også!! Jeg er bare 6+6 i dag og den siste uka når jeg har greid å bevege meg utendørs (med mammabukser da, de andre buksene passer ikke!!) og flere har glodd på magen min ja - de har nok lurt på denne magen ja - og når jeg har fortalt at ja- jeg venter en liten en, da har de smilt lettet og sagt; ja, jeg turte ikke spørre i frykt av at jeg skulle drite meg ut som i den reklamen; "er du gravid? nei - er bare blitt feit", hehe =)

Uansett magen er stor og oppblåst, men det er ikke tvil om at det er gravidmage. Måtte hoppe i det og begynne å fortelle folk nå (bare nærmeste familie da), så ikke rykter går og familien får vite det av andre, må jo være føre var...

Er annengangs gravid jeg nå da =)

Med første mann så jeg høygravid ut når jeg var 5-6 mnd på vei... og jeg ble skikkelig diiiiiiiiiiger, så på noen bilder her om dagen - og det så ille ut - mange trodde det var flere der inne da, men det var bare èn.

Magen synes nok fortere på meg siden jeg ikke er så høy av vekst også, er bare 160 cm høy og har ikke mye mage og fordele babyen på. For en som er 180 har jo myyyye mer plass og dermed kommer ikke magen tilsyne før de er rundt 4 mnd på vei =) Så derfor kommer den fortere til syne på meg som er så liten=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...