Loglady Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Tja, hvorfor ikke. Det bor et par relativt kjente synske i Drammen også, så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på Drammensvann. Hva tror du om salgspotensialet?
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Er en kjent sak at han har ikke lang tid igjen. Hvis de dumper liket i Snåsavatnet så kan det selges som helbredende kildevann. Må så klart være sikker på at det er det riktige liket de dumper da, og at de selvfølgelig ikke dumpern før han er død.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Har bada mye i snåsavann og det er vel like greit som annet vann.
Loglady Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Litt bedre enn helt greit er det tross alt. Helbredelse + hygiene = fulltreffer. "Vann fra Snåsa redder dåsa". Den burde produsentene gi meg et par mill for.
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Og dermed har du faktisk også definert markedet ditt - enhver med dåse og uten hue, det er jo nesten halve befolkninga.
Loglady Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 For den andre halvdelen kan jo denne brukes: "Som å sprette vann på gåsa".
Loglady Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Var visst noe mes sprute og splatte som rørte seg sammen der, men uansett veldig salgbart.
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Svært få menn vil gå med på å være gås. Men hva med Snåsavann gjør deg til mer mann?
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 snåsavann gjør deg til mann. Bedre med snåsavann på musa enn snåsamann i trusa. Frisk og fin dåse med snåsavann. Canesten og kvisekrem tilsatt snåsavann gjør susen for deg med smuler i trusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå