Gå til innhold

fikk høre hjertelyd idag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

deilig lyd, og godt å vite at det er liv der inne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fikk vi også... Slagene låg på 140 i minuttet... Hva gjorde det hos deg da?

Skrevet

jordmor sa ikke så mye om det, men sysn hun mumla noe om ca 120.. det var i alle fall fine og tydelige hjertslag sa hun, slår meg til ro med det:)

hvor langt er du på vei?

jeg er 16 uker.

Skrevet

Skal stå på helsekortet ditt også...

Eg e 15+3, eller i min 16.uke som legen sa...

Skrevet

ja, jeg er vel 15 +2 jeg, men sier av vane at jeg er 16 uker den uka jeg er i min 16. uke..

hmm.. kan ikke finne det på helsekortet jeg.. men kanskje hun ikke skrev det på.. virket som om jm i utgangspunktet ikke hadde tenkt å lytte etter hjertelyd.. men jeg spurte om det.. fant den heldigvis med en gang :)

Skrevet

Termin rett ved hverandre vi da... hihi

Her fikk eg høre hjertelyden på første legekontroll i uke 12+ et eller annet...og i dag da :o). E så deilig å høre at det banke der inne...

Skrevet

ja, kjempedeilig!! :) første barnet vårt, så var veldig spesielt for meg å høre lyden... legen ville ikke lytte etter den i uke 12, og jeg spurde ikke heller..

er en av de (heldige) som ikke har hatt noen plager hittil i svangerskapet, så har av og til hatt vanskelig for å tro at jeg var gravid nesten. hehe..

snart halvveis vi nå...! spesielt å tenke på..

Skrevet

Heldig du da! Eg har vært sjukemeldt 100% siden midten av desember pga kvalme :o(...

Når har du termin? Eg har en foreløpig termin på 29.juli, skal på UL 27.februar.. Glede meg masse til det...

Skrevet

termin 30juli, og UL 2.mars!! ikke mange dagene mellom oss:)

ja, jeg har vært kjempeheldig.. heldigvis så er det normalt både å være kvalm og ikke kvalm.. og ikke skadelig for ungen, bare kjedelig for moren,...

håper det går bedre for deg nå da! :)

Skrevet

Var kvalm med min første også, men ikke så mye og så lenge... Eg bli nok sjukemeldt 100% en mnd til, men men...

Legen sa til meg (som beroliga meg litt da) at selv om eg ikkje får i meg mat, så får fosteret det den trenge for den tar bare av mitt skjelett og min kroppsmasse.. Og det er jo godt å vite i denne stunden der eg nesten ikkje klare ete :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...