Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 er filmen om benjamin buttons en sann historie eller fantasi?? er det mulig at noen kan bli født som gammle å bli yngre?? vet at man kan eldes mye fortere en normalt å at det er en sykdom, men er det tilfelle at det går motsatt vei???
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Det er i aller høyeste grad fiksjon! En novelle skrevet av F. Scott Fitzgerald. Men se den skal jeg så absolutt!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Er du mindre begavet, eller bare later du som?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Kjære deg da.... Ja, det går an å eldes fort, noe på p.... heter det tror jeg. Men å bli født gammel og dø som baby, eeeeeeh......
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 hehe nei faktisk så er jeg ikke mindre begavet. regnet jo med at det ikke var en sann historie! men synes de fremstiller filmen på reklamen som om den skulle vært det. så måtte bare høre....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Nei, du tenker på den Will Smith filmen! Reklamene er ganske like i fargene faktisk, så er lett å ta feil. Men det er den som de sier er basert på en sann historie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå