Gå til innhold

Hadde du trodd min kjære i denne saken ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer la til en felles venn på msn også var jeg litt nyskjerri om han også ble godtatt så sa at han måtte sjekke. Jeg satt rett vedsiden av og oppdaget et jente navn som jeg aldri hadde sett før. Så spurte jeg rett ut hvem det var. Nei det viste han ikke. Så sa jeg at han skulle trykke på henne så jeg fikk se evt bilde. Det var bilde av ei dame som viser litt av mage/bryst. Så begynte han med den at det sikkert var spam eller virus. For det var ikke første gang det hadde skjedd. Jeg har veldig vondt for og tro på deg jeg da. Han slettet og blokket henne etterpå. Det er ikke det at jeg blir sur for at han chat'er med andre damer, men det at han evt lyger og holder ting skjult som jeg blir sint og misstenksom på. Helt ærlig damer. Hva tror dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr ikke noe hva andre tror, lille venn. Sett deg ned med samboeren din og ta en skikkelig prat med han. Si at det er greit for deg at han snakker med andre damer, og at det viktigste for deg er at dere kan ha tillit nok til hverandre til at dere kan fortelle hverandre alt. Min erfaring er at ærlighet varer lengst - og at det er bedre å snakke sammen enn å høre på andres råd og tips. Lykke til!!! Har dere det ellers bra i forholdet er det helt sikkert ikke noe å ta på vei for. :-)

Skrevet

Helt ærlig,syns jeg det høres litt rart ut,for alle må godkjenne de som er i msn listen... Kanskje en flørt, eller kanskje bare en venninne ,men redd du blir sint..visst du er veldig i tvil, sjekk msn en gang han ikkje er der. Da ser du om hun er lagt til igjen,og evt hvor ( venner ,familie osv....) Men trenger jo ikkje være noe i det heller :-)

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg ville begynt å spørre ut gubben, i samme situasjon. Kanskje han bare ikke orket å forklare at dette var en fjern ekjent.

Skrevet

Det kan være sant.. Har selv fått sånne.. :s skikkelig ekkelt, ante ikke hva det var.. Eller hvor det kom fra. Fikk og mail fra div damer som skrev rare mailer. Er min egen data, mannen har ikke tilgang.. (jobb data)

Tror det er en bot rett og slett, som enten har kommet fra facebook, eller vis jeg har trykket på en link eller noe. :s

Skrevet

Snakk sammen om det går, og prøv å få svar på dette. som hun sier over.. ærlighet varer lengst. ja stort sett. vær åpen og ærlig. fortell hva du føler , du kjenner han best. tro på deg selv i dette.

Men det trenger jo ikkje være noe i dette. *samme som skrev rett over*

Skrevet

har fått flere på msn `en min uten at jeg har godtatt de.. Så det er jo godt mulig han snakker sant!!

Skrevet

Jeg har fått en del innbydelser fra personer jeg ikke kjenner, og ser jo på adressen at det er noe tull...så jeg takker nei til innbydelsen. Men kan jo være at han har takket ja fordi han tror det var noen han kjente....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...