Gå til innhold

Dere med barn på 9-10 år.....ang. sykdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan barn på 9-10 år være hjemme alene på dagtid om de er syke,

type lettere forkjølelse og sånne `ufarlige` sykdommer...

Hvis man er hjemme å sjekker de i matpause ev et par ganger til i løpet av dagen?

Hva gjør dere med barn i dne aldersgruppa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er aldri hjemme hvis 10 åringen er syk.... da skal hun i så tilfelle være veldig syk. Snakker mye og ofte med henne på tlf i løpet av dagen.

Skrevet

Jenta vår på snart 11 år har vært veldig lite syk egentlig, men vi har ikke vært hjemme med henne hvis hun bare har vært litt forkjølet og sånt i de siste par åra. Jobber like ved, og har jevnlig kontakt på tlf.

Skrevet

Pleier somoftes å være hjemme med 9 åringen om hu har feber... men ikke alltid. hu klarer seg helt fint selv...og ser jo og helst at hu får være hjemme alene..iallefall den 1. dagen :)

Skrevet

Akkurat ja....

Venninna mi har 2 jenter,og hun har vanvittig mange `hjemme med syke barn dager` i løpet av året.

Jeg er av den meningen av at jentene er såpass store at de klarer seg fint alene,når det ikke er alvorlige sykdommer.....

Skrevet

Har 2 jenter på 8 og 9år...heldigvis er de nesten aldri syke men jeg tror nok jeg hadde vært hjemme sammen med de. Ikke noe koselig å være 'syk' alene.

Skrevet

Her er vi bare hjemme med 10-åringen hvis hun har omgangssyke, eller feberen nærmer seg 40...

Har kontakt flere ganger om dagen pr telefon, og hun klarer seg helt fint alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...