Gå til innhold

Hvordan er det å ta med mme til syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at det kanskje kan bli litt oppstyr hvis de finner mange bokser med hvitt pulver i bagasjen...??

Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem å ta med i bagasjen... Fort gjort å finne ut hva det er da. Står vel utenpå posen også?

I håndbagasjen ville jeg tatt med de små ferdigblandede på 200 ml.

Skrevet

Jeg må ha alt i håndbagasjen.Tar ikke sjansen på å sende det.

Får ikke tak i den typen frøkna må ha der nede...det dtår vel på boksene hva det er ja,men holder det da?

Da burde jo folk smugle dop på den måten...hehe..

Skrevet

Mulig de ber deg smake på det, for å bevise at et er spiselig. Det måtte vi :)

Skrevet

Tror ikke du får lov å ha det i håndbagasjen gitt... men hvis du får lov, og du blir stoppet så vil de nok åpne pakkene for å sjekke ut hva det er

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Utenlands trooor jeg at jeg har hatt med de ferdigblanda... men har flydd innenlands med hvitt pulver ;) gikk fint, måtte ikke smake engang... :)

Skrevet

Hmm....er jo litt riski å sende det i bagasjen.

Om jeg ikke får kofferten så har jo ikke frøkna mat.

Må bestilles på resept her hjemme så får ikke tak i det der nede heller.

At det skal være så vanskelig da.....

Ha med ferdigblandet??For 2 uker....?

Skrevet

Du har ei som ikke tåler melk regner jeg med :) Du bare ber apoteket skrive en bekreftelse på hva det er, be de skrive det på engelsk selvfølgelig :) og ja du MÅ ha det i håndbagasjen. Boksene er også forseglet så det er ingen problem. Jeg har gjort det maaange ganger.. Blir ikke helt det samme som andre som bruker mme, litt annerledes dette her..

Jeg har egen sekk til medisin og slike ting som du har hehe så jeg bruker å bli stående ;) men går greit for jeg har alltid med brev fra apoteket ;)

Skrevet

Ok,takk for det.Da skal jeg ordne det:-)

Hun tåler melk men skal ikke ha sukkert bl.a...

Går på diett så da får hun spesiell mme.

Hvordan er det med flytende da,vet du det?

Skal også ha med Calogen til middagen hennes.Må nesten ta det i håndbagasjen også...

Skrevet

Snakk med de på apoteket, og legen din. De kan sikkert skrive en bekreftelse på at hun må ha spesialmat og du må ha ekstra ut over de 100 ml som er lov :) Dette ordner seg :) Er det nutramigen dere har? bare nysjerrig hehe

Skrevet

og du trenger jo ikke ha med så mye flytende.. har jo pulveret og vann får du på flyet :) så det ordner seg vettu ;) men kan være greit å ha såpass dere har når flyet letter ;)

Skrevet

Ja jeg får gjøre det.

Ketocal heter det.Hører til ketogen diett.

Skrevet

Jeg har reist med gjennomsiktig plastpose med melkepulver oppi, fra og til "Syden", hehe. Boksen var så stor at den passa ikke i kofferten.

Skrevet

Nei melken kan jeg ha ublandet,men Calogen er jo flytende.(det jeg bruker i middagen hennes.Må jo ta med det for 2 uker også).

Men de vet vel kanskje på apoteket.

Takk for hjelpen!

Skrevet

Skulle ike tro det var så lett.Jaja:-)

Må ha hvertfall 7 bokser jeg da.300g i hver.

Skrevet

Bare hygglig :) men det blir ikke noe problem å ta med seg flytende så lenge du har papir fra apoteket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...