Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Vi har vært sammen i 6 år nå og jeg har veldig lyst til å gifte meg nå Og vi har snakket om det, og han vil gifte seg med meg men han er ik akkurat kjent for å være kjapp.. Så lurer litt på om jg skulle funnet på noe og fridd nå i feb. siden da har jo vi jenter "lov" til å fri:P Vil at vi skal gifte oss sommer2010!! Men syns egentlig at det er mannen som skal fri! så har et lite dilemma:P vente å se el gjøre det selv??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har selv ventet i snart 10 år,og jeg venter fortsatt.Vi kan visstnok fri hvert skuddår!
påtjukken Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 eg ville ventet.. gjor det og.. han sa selv at han ville fri når han syns det var rett.. me snakket jo om å gifte oss, men var likevel en overraskelse når han fridde.. trodde ikkje han skulle fri innen 2008, men det gjor han.. men du kjenner mannen din best:) tror du han hadde likt om du fridde så gjør det, men om du tror det kan vere no han har lyst til så vent:) mange damer som frir..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå