☠Diamanda Galas☠ Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 heisan;-) da er fridagene over, og det blir litt godt å jobbe en dag før helgen kommer;-) du var plaget med bekkenløsning sist, var du ikke? jeg har så vondt i rompa og korsryggen/halebenet...ille når jeg sitter lenge i samme stilling( og det har jeg gjort de siste dagene..uff) håper ikke det er tegn på bekkenløsning;-/ hvordan går det med gutten din? og kvalmen?
☆chiquita☆ Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Heisann. Ja det beste med å jobbe fredagen, er at det er helg når du går hjem fra jobb:) Vi er hjemme idag også. Hadde feber tilogmed igår, så da så jeg ikke noen vits i å sende han i bhg idag. Kvalmen min er nok litt bedre, klarer ihvertfall å holde den noenlunde i sjakk. Men har flere ganger holdt på å kaste opp, og det gjorde jeg ikke da jeg gikk med sønnen min. Da var jeg bare jevnt over uggen de 12 første ukene:) Jeg slet veldig med bekkene sist,og de sier jo man kan merke det tildigere med andremann, sikker lurt å nevne det for legen neste gang du er der. Ha en god helg:-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 da har jeg fått fødeplass på a-hus, og innkallelse til time( regner med det er ord ul) 3.april..da er jeg 19 uker.men sist fikk jeg jo time i uke 12..hm..hadde jo satset på det denne gangen også;-( får se om det dukker opp noe mer i posten..ellers får jeg smøre meg med tålmodighet i 8 UKER!!!
☆chiquita☆ Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 8 uker går fort:) det er jo like langt som jeg er nå, noen dager mindre tilog med:) Gleder meg til jeg får innkallelse. Blir vel i slutten av april tenker jeg:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 8 uker går fort, ja...men skulle gjerne hatt en bekreftelse til på at alt er ok litt før...men sambo mener å huske at jeg først fikk innkallelse til ord ul sist også, og noen dager etterpå kom innkallelsen til tidlig ul og legetime...så jeg får vente..ellers så kanskje jeg kan få en ul til hos gyn;-) hadde mye mer energi på jobben idag, etter 3 dager hjemme;-) har savnet å ha overskudd til å tøyse og tulle med ungene... god helg;-) nå er snuppa lagt, og jeg har flatet ut på sofaen med potetgull og cola( sunnheten selv;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå