Gå til innhold

keisersnitt mammaer, har dere ikke bilder av magen/arret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare for å sammenligne litt.

jeg skal legge ut bilde snart.

10 mnd siden ks. pølsemage henger over arret. men ikke stygt arr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Her er det litt over 9 mnd siden KS, men har ikke tatt bilde siden stiftene satt i jeg. Arret er fremdeles rødt/rosa og klør litt. Ellers er det ingen pølse over. Selve arret var en pølse da det var stiftet, men det fikk jeg beskjed om at skulle gå seg til, og det gjorde det. Men har lest at mange som har tatt KS har fått litt pølsemage over arret. Vet ikke om det går bort eller om det blir værende sånn da... Har ei venninde som tok KS for mange år siden som fikk dekket operasjon pga veldig pølse over arret.

Skrevet

Hoho! Jeg hadde KS for 11 dager siden og har fortsatt 16,5 kg igjen, så jeg har ikke tenkt å legge ut noe bilde med det første:) Magen er stor og henger skikkelig ned over arret. Husker ikke hvordan den så ut rett etter forrige KS, men den ble ganske bra igjen etter ett års tid:) Gleder meg til å se om noen andre legger ut bilder.

Skrevet

Nå ligger det bilde på profilen av KS 1 uke etterpå. Bare arret som har en liten fold der.

Skrevet

Jeg haddeKS for 2 år siden og er forholdsvis slank, det er en liten pølse over arret og det går ikke vekk, ikke hos meg iallefall.

Har jeg ikke høye nok truser så blir det en valk og det er jo ikke noe fint. Er ikke ferdig med barn, men når jeg er det så skal jeg søke om å operere. Jeg hadde hastesnitt og det ble betennelse og måtte gå med såret åpent i nesten 6 uker for og på sykehuset annenhver dag for å skylle og bytte kompresser.

Skrevet

Simba, var det bare en uke etter KS? Jeg er misunnelig på genene dine:) Magen var jo flat igjen jo. Og såret så jo også fint ut. Ikke rødt eller noe. Heldige du:)

Skrevet

Har ikke bilde nei, og kommer ikke til å ta det heller;)

11 mnd siden ks, arret er tynt og begynner å bli ganske hvitt. Ser ut som en rar smilemunn, hvor den ene munnviken går opp... Liten pølse over her også, skikkelig stygt, synes hvis jeg går i bikini! Så har en enda en bilring over der igjen haha. Magemusklene har overhodet ikke grodd sammen, har en glippe på nærmere 10 cm. Er normalt slank ellers, men ser nesten gravid ut.

Sånn, der var "bildet" mitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...