:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 jeg driver fremdels og leter etter alternativer og søke på om jeg ikke kommer inn der jeg helst vil. velferdsfag virker veldig innteresangt. hva jobber du med? var det lett å få jobb? trives dù?
serin@ Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Ikke gått der, men hørtes kjekt ut Hvor er dette? Hva går studiet ut på?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 det er i oslo :-) på høyskolen. http://www.hio.no/Studietilbud2/Bachelorstudier/Bachelorstudium-i-velferdsfag sitat: Studiet gir mulighet til å jobbe innen velferdsforvaltningen med administrasjon, saksbehandling eller veiledning av personer i ulike livssituasjoner.Utdanningen gir også et godt grunnlag for personalarbeid og arbeid i humanitære organisasjoner eller andre velferdsvirksomheter. Studiet tar opp velferdspolitikk og hvordan velferdssystemet virker i forhold til de som søker hjelp. Forholdet mellom offentlige tiltak og private organisasjoner, idealer og realiteter i velferds-Norge og hvordan flest mulig på en god måte kan integreres i samfunnet er noen av temaene studiet omhandler. Juridiske emner, økonomi, organisasjonskunnskap, sosiologiske, psykologiske og sosialmedisinske emner er sentrale temaer i studiet. I tillegg får du nyttig veilednings- og oppfølgningskompetanse knyttet til attføringsprosesser
serin@ Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 oi, det hørtes kjempe spennende ut da! Lykke til med valget, ikke lett å bestemme seg for hva en skal bli når man blir stor Kjekt å være student!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 heldigvis vet jeg hva jeg helst vil bli, håper bare jeg kommer in.. hehe.. men dette er apselutt ikke noe dårlig alternativ om jeg ikke kommer in på 1. plassen håpet bare at det var noen her med den utdannelsne. men jeg tror den er ganske ny. kanskje det ikke er noen som er ferdig enda`?
flypapir Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Joda, er noen år siden den startet så er nok noen som var ferdige.. Kanskje du finner noe dersom du ser på FO sine sider? Tror det er der de organiserer seg?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2009 takk. det var en fin fin side :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå