Gå til innhold

ligge på magen....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia

kanskje et litt dumt spm.. men lurer på om man kan ligge på magen...?

er i uke 8 nå. redd for at den lille skal bli "most" liksom..... å hvor langt ut i svangerskapet kan man ligge på magen? skjønner det blir vanskeligere jo lenger ut i svangerskapet du kommer da, ettersom magen blir større. Men lurer likevel. sånn i forhold til barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Du kan ligge på magen så lenge du føler det er behagelig. Ingen fare for barnet. Jo større magen blir jo mer ubehagelig er det å ligge på magen selvfølgelig for deg. Da klarer du ikke ligge sånn uansett.

Så du kan trygt ligge på magen. Jeg er i uke 14 og ligger fortsatt på magen. Det går helt fint:-)

Skrevet

Jeg er også i uke 14, sovner kun på magen, så gruer meg til magen kommer for fullt;) i mitt forrigge svangerskap hadde eg 39 ukersmage i uke 19, håper ikke dette skjer denne ganger, for jeg sover ikke i annen stilling;)

Skrevet

Jeg har sovet på magen stort sett hele tiden. Hadde en liten periode i 2. trimester hvor jeg synes det var ubehagelig, men jeg sover fortsatt på magen av og til, og går over i uke 32 i morgen... ;) Begynner å bli sjeldnere og sjeldnere nå da...

Skrevet

tuuusen takk.... da er jeg beroliget :) og får sove godt.

Skrevet

Jeg er 38 uker i morga, og sover på magen omtrent hver natt!:) Var på kontroll tidligere i dag, og lillegutt har visst ikke tatt noe skade av det;)

Skrevet

Men hvordan greier dere det fysisk? Jeg har vært gjennom et svanger skap før å kan ikke forestille meg hvordan jeg skulle greid det så langt uti svangerskapet.. Greide bare å ligge på siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...