las chicas Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 heia kanskje et litt dumt spm.. men lurer på om man kan ligge på magen...? er i uke 8 nå. redd for at den lille skal bli "most" liksom..... å hvor langt ut i svangerskapet kan man ligge på magen? skjønner det blir vanskeligere jo lenger ut i svangerskapet du kommer da, ettersom magen blir større. Men lurer likevel. sånn i forhold til barnet.
småen09 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hei.. Du kan ligge på magen så lenge du føler det er behagelig. Ingen fare for barnet. Jo større magen blir jo mer ubehagelig er det å ligge på magen selvfølgelig for deg. Da klarer du ikke ligge sånn uansett. Så du kan trygt ligge på magen. Jeg er i uke 14 og ligger fortsatt på magen. Det går helt fint:-)
SuPeRmAmMa;) Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er også i uke 14, sovner kun på magen, så gruer meg til magen kommer for fullt;) i mitt forrigge svangerskap hadde eg 39 ukersmage i uke 19, håper ikke dette skjer denne ganger, for jeg sover ikke i annen stilling;)
lego Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har sovet på magen stort sett hele tiden. Hadde en liten periode i 2. trimester hvor jeg synes det var ubehagelig, men jeg sover fortsatt på magen av og til, og går over i uke 32 i morgen... Begynner å bli sjeldnere og sjeldnere nå da...
las chicas Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 tuuusen takk.... da er jeg beroliget og får sove godt.
blå+? Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er 38 uker i morga, og sover på magen omtrent hver natt! Var på kontroll tidligere i dag, og lillegutt har visst ikke tatt noe skade av det;)
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Men hvordan greier dere det fysisk? Jeg har vært gjennom et svanger skap før å kan ikke forestille meg hvordan jeg skulle greid det så langt uti svangerskapet.. Greide bare å ligge på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå