Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hei, Har verdens skjønneste barn på 2 år. Hun er en bestemt liten frøken med egne meninger her i livet, MEN når hun blir irettesatt kan hun reagere med å slå oss. Vi tar bort hånda hennes og sier nei, forklarer at mamma/pappa blir lei seg og at hun ikke må gjøre dette. Hun ber om unnskyldning og gir en klem når vi ber henne om det. Hvordan skal vi avverge dette?
trebarnsmamma84 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Sånn er det her og!!! Me snakka med helsesøster om det, og ho sa at me skulle ta han vekk på ein plass uten leiker,sei til han at dette ikkje var lov, og late han stå der.....Ein skal ikkje bli sint,men snakka roleg til barnet... Det har funka veldig godt for oss i allefall.....
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Takk for svar:-)
Kosel Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Turid, det du sier funker ikke her... jeg føler jeg har prøvd ALT,men det ser ikke ut til å nytte... Håper han slutter med det snart, veeeeldig vanskelig å beholde tålmodigheten merker jeg... hehe
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Må bare gjenta og gjenta og gjenta at det ikke er lov å slå, fordi det er vondt. Merker det blir bedre og bedre med jenta mi, men hun slår fortsatt når hun blir sint eller av og til for å teste/yppe seg. Desverre så vil ikke farmor/svigermor "delta" på at det ikke er lov, oig bare tøyser og ler når snuppa slår...Det hjelper jo ikke akkurat på oppdragelsen *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå