Gjest Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er så spent på når minsten finner ut av dette med å gå på egenhånd. Han klatrer og styrer - og står helt støtt selv. Men han setter seg ned med en gang vi prøver å slippe hånden hans. Han går heller ikke f eks mellom pappaen og meg - det er tryggere å krype. Hvor lang tid tror dere det går før han går på egenhånd ?
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Bare vent, en dag reiser han seg plutselig og går avgårde. Det gjorde min, 15 mnd gammel. Reiste seg opp, gikk stødig, løp med engang omtrent:) Så det kommer nok hvert øyeblikk!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Lillemor var akurat likedan. Så begynte hun i bhg 5 januar. 20 dager før hun ble 18 mnd. 1 uke etter gikk og gikk og gikk hun..... Og nå foretrekker hun å gå fremfor å krype. Så bare slapp av, han begynner å gå når han er klar for det!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 3 dager før hun ble 16mnd så bare sprang hun avgårde
Mor di! Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Gutten vår har siden han var ca. 10 mnd. gått etter hender, langs bord og med gåvogn. Men først da han var 16 mnd. turte han å slippe taket helt. Men i gjengjeld har han gått uten noen særlig knall og fall, og gikk fra å gå langs bord osv. til å løpe nesten =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå