Twintipp og himmelblå Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Min sønn som snart blir 3 år, fikk en kjempefin magnettavle med masse bokstaver, tall osv. til jul. Tror den er fra Fisher Price. Også er det tavle på baksiden. Vi har øvd på bokstaver o.l. og han synes det er såå gøy!! Og har allerede lært masse bokstaver, kan skrive bokstavene vi spør etter og finner bokstaver og skriver det etc. Lært seg bokstaver og kjenner de igjen overalt! Der er en M for mamma, en O for Oliver, MA for Mathilde osv. Dette er morsomt, og samtidig veldig lærerikt!! Anbefales på det sterkeste!! Tviler på at barna er så lærervillige noensinne igjen, hæ hæ.
Mille** Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Så flink da! Her fikk snupp fisher price laptop i julegave og har etter det lært masse bokstaver, de fleste faktisk. Her om dagen skrev hun navnet sitt, helt alene og uten å se etter noe. Jeg ble sååå stolt! Hun er 3,5 år forresten. I dag har vi spilt klokkespillet og hun var kjempeflink til å sette viserene på de rette tallene. Er helt imponert. )
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 OJ, så flink hun er da!!!)))) Gøy! Ja, er helt imponert selv.. Rart hva de små kan få til! Og for en lærevillighet, he he.
mamma til søte små Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 gutten min fekk seg den dataen fra fisher price, han har lært seg masse ord og bokstava etter han fekk den. Så har tenkt og kjøpe magnetbokstava så han kan få lære seg litt meir, han og synst det er kjempe kjekt med bokstava og ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå