Gå til innhold

trenger virkelig noen kjerringråd som virker..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det er ennå 2 uker til termin, men nå er jeg så sliten at jeg ikke orker mer.. maen er i nordsjøen å får ikke komme hjem før jeg har født, så å vær aleine med 2 små barn så trenger jeg virkelig kroppen min tilbake. har ikke sovet på mange dager nå pga at hoftene stivner når jeg ligger på siden, også viss jeg strekker for mye på beina så får jeg leggkramper.. off, er bare så sliten nå, er det noe jeg kan gjøre for å få fødselen igang? lakserolje er uaktuelt for meg..

dere som stimulere brystvortene hvor lenge holder dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, mannen er ikke hjemme... vel, fødselen min startet rett etter jeg fikk orgasme på selveste termindato da.. Du får tilfredstillle deg selv litt...?

Sterk mat skal vel og ha en innvirkning?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar!! Har du ingen som kan avlaste deg litt? Så du får sovet, eller iallefall hvilet deg litt før fødsel?

Jeg vet desverre ikke noe som kan virkelig virker på å framprovosere fram fødsel. Men du må få hvile deg deg litt så du klarer en fødsel.

Har ikke mannen din krav på velferdspermisjon? Selv om han jobber på norsjøen?

Håper virkelig alt ordner seg for deg.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte forrige fredag, den 30.januar, 9 dager før termin. Det skjedde ganske plutselig, og jeg vet ikke om noe av det jeg gjorde dagene før hadde noe å si, men det kan jo hende..

 

Jeg drakk bringebærbladte, noe som visstnok skal gjøre livmoren klar, jeg rakk ikke å drikke mange koppene før det var i gang :) Du får kjøpt det på helsekost. Og så gikk jeg en lang tur i rolig tempo. Regner med at du ikke kan unngå å være aktiv med to barn fra før. Men følte at det var bra å gå lenge i strekk, som om babyen ble presset litt nedover. Jeg har ikke orket å spise så mye til hvert måltid den siste tiden av svangerskapet, men kvelden før fødsel var vi i middagsselskap og jeg spiste meg ordentlig god og mett på en sterk pizza. Kanskje var det summen av dette som gjorde at det startet. Eller så er det bare helt tilfeldig :) Lykke til ihvertfall, håper du snart er i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for fine svar! hvor mange kopper bringbærbladte drakk du? jeg drikke 1-2kopper til dagen, men kanskje jeg ska øke inntaket? tenkte jeg skulle vaske vinduene på mandag å ta me minsten på en liten gå tur etterpå, men det spørs hvor langt jeg kommer for hoftene mine er helt ødelagte.. hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...