gutt + knøtt i magen Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hei! Eg har av ein merkeleg grunn fått så voldsomt lyst på reker. Kan eg ete dette, eller er det noko eg skal holde meg unna??
♥Axinija♥ Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har ikke hørt at reker skal være farlige å spise? De er jo ikke rå, eller risikomat for "vanlige" folk... Jeg spiste det forrige gang jeg var gravid... For øvrig er ikke reke det værste å ha dilla på, det inneholder mye omega3 og er magert kjøtt! Når du sier det fikk jeg og lyst på det, hmm....det skal jeg jaggu kose meg med i morgen (uten hvitvinen da vel og merke)...
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Spiiiiiis Ikke problem å ete reke når du er gravid Jeg fikk også veldig lust på reke her en dag å ringte å hørte om det gikk greit å di sa bare spis
gutt + knøtt i magen Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 Flott!! Då veit eg ka eg skal kjøpa i morgo. Tusen takk!!
2prinsesserogbim Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Hei hi.... Har også dilla på reker..... Nam nam....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå